23.4.12

japang

lastweek bawak hasya cucuk 3 bulan di klinik gomen.lambat jugak la pergi memandangkan rifdi dengan haifa takde pengasuh,so kena la tunggu budak-budak ni bangun tido.

turn hasya.terkena dengan nurse yang agak jarang la check aku anak beranak.chinese dan agak polite.dia tanya aku, "asal mana?"
aku pun jawab la.."kuantan.kenapa?"


dia senyum je.dia tanya lagi macam tak puas hati.

"you ada kacuk ke?".
errr..aku salah dengar ke?
dia tanya lagi..
"you ada kacuk ke?sebab nampak macam tak pure melayu.macam kacuk jepun je".

haihhh!~
jangan cerita la kadar perkembangan saiz aku lepas tu.triple!

muahahaha.

okay.entry memang tiada motif.aku post gambar hasya 3 bulan jela.






٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST