26.7.11

Contest Blog Aku Kena Gigit by Coklateyes

fuh.tetibe perasan blog ini ditag oleh cik puan bunga untuk join contest.nak tau contest ape.meh tengok meh.


peh.ini kalau cik puan bunga perasan aku scratch cik tu mesti dia marah.hehe.maafkan saya teacher.




Tujuan Contest :


Merapatkan lagi ukhuwah sesama blogger serta menjana minda kreatif para blogger. Disamping tu, sebagai penghargaan kepada semua followers dan readers. 


Cara untuk join contest :


AS SIMPLE AS ABC
1. Follow my blog  & Like my fanpage
2. Komen sekurang-kurangnya 3 entry daripada blog aku (lebih lagi bagus!)
3. Buat satu entry bertajuk "Contest Blog Aku Kena Gigit by Coklateyes"
4. Letak banner kat atas tu dalam entry & korang lengkapkan slogan
    "Saya Suka Geget Blog Hanya Dari Mata kerana......." (tak lebih 50 patah perkataan)
5. Kemudian link kan ke blog aku &  Tag 3 orang kawan yang lain (make sure dorang tahu)
6. Tinggalkan link korang di entry aku ni.
7. Dateline : 15 Ogos 2011, 11.59pm





( aku copy je ni )


Entry special untuk contest ni :


Saya Suka Geget Blog Hanya Dari Mata kerana mata saya ikhlas membaca blog orang lain nak-nak blog yang sangat cantik susunatur dan mempunyai design yang menarik sepert blog Innanie (coklateyes).Ini membuatkan mata saya bertindak pantas yakni mampu membuatkan saya akan membaca entry-entry beliau dengan seronoknya dan ini membuatkan saya rasa nak geget-geget je blog beliau menggunakan mata saya.


err,bleh ke gitu?


hehe.dan siapa mangsa yang akan ditag?
sila ambil perhatian nama nama berikut :


1. Ain Zuraini
2. Norulhuda Azharuddin
3. Maznie Omar


Sape teringin nak join contest ni,bleh la klik sini iaitu Innanie | Ariffin.
hadiah memang best best wohh.meh la try ramai ramai.


tujuan aku masuk sebab nak dapatkan Barang Bodyshop.wiwiwiwiwittt..hehe.
sape yang nak berebut hadiah dengan aku,sila masuk okay.amboih ayat aku,konfident menang je.


meleleh airliur.*slurpppp


~lalalalalala~




dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

6 comments:

  1. thanks ya for joining. wish u luck! auccch!~ nak geget blog ke geget tuan?

    ReplyDelete
  2. alamak, kena tagged daaa...

    ReplyDelete
  3. aaa..tuan contest dah datangggg.
    hehe..alamak,saya pn dah konpius nak gigit sape sebenarnya ni.hehehe

    ReplyDelete
  4. kak ain...
    haaa.kena join contest ni yek.

    ReplyDelete
  5. Cepat undi awak nak hadiah mana untuk contest Blog Aku Kena Gigit!!! Jemput datang blog ye!

    ReplyDelete
  6. baik!..saya akan ke sana secepat mungkin!

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST