28.7.11

dia sudah berbaju baru!

pada suatu hari,encek ejang telah membawa henpon sony z610i dan henpon nokia xpress music kepunyaan aku ke kedai kawan dia di kuantan bagi tujuan membaikpulih kedua dua henpon tersebut yang mengalami kesakitan hidup yang sangat teruk.adalah ini dimaklumkan bagi tujuan pemahaman anda semua selepas ini.ini cerita dahulu.


pehh.ayat memang saje nak mintak pelempang dari sumeorang.


okay,berbalik kepada ayat blog asal yang lebih funky dan lebih senang nak dipaham.


-
-
-
-
-


dah normal?ye.dah.okay.okay.aku sambung balik ye..?


lama citer kat atas berlalu.encek ejang tinggalkan je kat kedai member dia dengan harapan,tepon sony tu selamat dibaiki dan dengan harapan henpon nokia tu plak selamat dilelong dengan penuh kasih sayang.


tetibe,baru baru ni (cewah.macam saspen je),encek ejang bawak balik henpon sony aku tu dari kuantan.yela,hari gaji tu dia gi kuantan.kebetulan hari tu dia balik lambat dan aku plak tido awal sebab konon konon tidokan budak budak.sekali dengan aku hanyutttzzzzzz...


esoknya (hari semalam) pagi pagi aku bangun aku nampak kelibat henpon aku berbaju baru.wowww,baju pink lak tu!.hahaha.terasa sangat wanita kejap.



saje nak tunjuk betapa berkilatnya baju baru sony.muwahh.


ngehehehe.jambu bukan?
tapi aku konpius dah ni.henpon utama aku cik nokia e63 tu dah buat pakai nombor maxis,pastu CSL i68 hadiah beday tu aku dah buat pakai nombor celcom.


abih tu,henpon ni nak pakai nombor mana lak?digi?..alamak.kena beli nombor baru ke?berlambak lambak pakai henpon apehal?..artis ke?businesswoman sangat ke?..


adeh.kena pikir pulakkk..


nampak sangat macam busy (sangat la kan)
dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST