15.7.11

hari ini hari jumaat

ohye.nampaknya hari ni aku off sebab ada program jabatan.


tengahari ni staf wanita yang berkeupayaan tinggi seperti aku kena iring datin untuk pergi ke kuala tahan dan buat aktiviti sket la di Taman Negara di kala dato' pergi solat jumaat.maybe sampai petang.dan maybe lewat la waktu pulang ke rumah.


bijak kan sebab suka betul buat aktiviti hari jumaat.


dan buat pulak hari yang sepatutnya aku balik ke kampung sebab malam ni mak aku buat kenduri sempena menyambut Ramadhan di rumah?
malangnya,hari ni sesiapa pun tidak dibenarkan amik cuti.
malangnya,nampak sangat aku tak dapat nak makan kenduri.


kalau kau?ape perasaan?
pfftt..


gedabak muka poyo.peh.

oh ye.4 taun dulu aku bertunang dengan encek ejang pada tarikh hari ni tau.
hari ini dalam sejarah!


dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST