4.7.11

tart buah & tart nenas

aritu dalam FB berlambak aku upload gambar kuih muih.cewah,bunyi macam banyak jenis kuih je padahal kuih basic adalah tart sahaja.


aku tolong snapkan dan tolong promosikan sahaja.yang berhempas pulas membuatnya adalah kakak aku.okay,one fine day aku akan promote akak aku pulak.bukan aku nak jual akak aku ye,aku nak promote hasil kerja beliau yang boleh buat macam macam menda tu.kerja apa?


next time aku buat entry pasal beliau.


untuk kali ni,aku nak promote kuih tart beliau.pada aku yang tak pandai nak bodek ni,kuih ini sangat "PERRGHHHHH.".."NYAMNYAM".."BESTNYA.NAK LAGI BOLEH?"..
sampaikan tart kosong yang tak letak apa apa tu pun aku bleh tibai makan macam junk food depan tv,pastu kena marah "woii.kalau gini bankrup tokeyyyyyy!!!".

pastu tetibe jadi sopan.pulangkan balik balang tart itu. T.T


okay.jom cuci mata,cuci duit dan cuci dompet.


TART BUAH
( close up )
TART BUAH
RM 5 UNTUK 6 BIJI

siap packing macam kat atas ni tapi atas ada ribbon la.

TART BUAH.
yummeh!
TART NENAS
RM 4 UNTUK 6 BIJI 

siap packing macam kat atas ni tapi atas ada ribbon la.

TART NENAS
RM 20 UNTUK 50 BIJI

berbaloi baloi!
nampak tak?
okay,pasni bleh order untuk door gift,untuk minum petang,untuk orang tersayang,untuk event..untuk raya pun sangat dialu-alukan.


berminat boleh PM di facebook saya atau di facebook kakak saya.
eh,tetibe 'saya'?

dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST