1.7.11

Transformers 3 : Dark Of The Moon

semalam follow encek ejang ke KL atas sebab tuntutan kerja.kerja dia,bukan kerja aku.haha.
ikut plan nak survey henpon untuk diri sendiri sebab tetibe sony gua tu taknak langsung hidup.dah charge penuh penuh dah,tapi taknak jugak hidup.agaknya dah tiba ajalnya.maka,aku pun amik langkah bijak dengan "nak ikutttt" encek ejang.untung dapat jugak beli csl i68 idaman gua tu.pehh.


pendek cerita,sebab ke KL atas urusan kerja,maka aku yang niat asalnya nak beli henpon murah tu frust gak la sebab langsung takdek peluang nak ke Lowyat ke,sungai wang ke..sebab banyak urusan kerja,maka tempat yang dapat kitorang pegi berfoya-foya hanyalah di Wangsa Walk.sempat gak la gi survey henpon tapi apakan daya,2 kiosk CSL yang aku pergi semua kata model yang aku nak tu dah lama habis pastu dah takdek stock.what the ....?


tapi takpe la heyy,pasni encek ejang kata nak tengok kat kuantan plak.hehe. (--)"


eh,tapi bukan aku nak citer pasal henpon kat sini okay.aku nak citer semalam aku berjaya tengok Transformer 3 : Dark Of The Moon.


aku bagi 4.5/5 bintang.tapi encek ejang kata best lagi Transformers 2 : Revenge Of The Fallen dulu.errr...


tapi takpe la.janji pada aku best.


kali ni ada watak Sentinel Prime, asalnya aku ingatkan dia geng Autobots (geng baik) tapi rupanya jahat sebab awal awal cerita dia telah dijumpai oleh Decepticons.kiranya Sentinel Prime ni gilakuasa pun ada sebab last tu bleh plak bergaduh dengan Megatron sebab Megatron kena hasut dek awek cun Sam Witwicky (hero) kata "habih la kuasa ko pasni kalau Sentinel jadi ketua korang."


aku nak citer panjang pun malas sebab aku rasa better korang pergi tengok sendiri.kali ni watak robot terlampau banyak sebab Sentinel Prime hidupkan teras untuk tarik Cybertron (tempat asal transformers) ke bumi.so,banyak la robot kat mukabumi sampaikan masa adegan kejar mengejar antara Decepticons ngan Autobots aku tak bleh bezakan mana satu geng jahat ngan geng baik.wuwuwu..(--)'


pendek kata,cerita memang best.yang tak bestnya encek ejang sampai tak kenal Megatron sebab dia kata apesal jadi truck?bukan Megatron dulu jeep ke?..haih.dia pun konfius.aku lagi laaa..hehe.


Megatron.bila jadi robot siap ada kain buruk atas kepala.hahahaihh.
okay.sape yang tak tengok lagi silakan berlari ke panggung sekarang.aku rasa kalau dapat tengok 3D pun lagi best ape sebab mesti efek lagi hebat.kan?kan?tapi sebab aku tak terer english,maka aku pun layan 2D jela.paham sikit.muahahah!






dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST