2.7.11

mirror mirror on the wall

perempuan (macam aku) memang suka cermin.


aku memang since budak sekolah dulu pantang nampak cermin.cermin kereta ke,cermin tingkap sliding ke,cermin tandas ke,atau segala barang yang bersifat mampu memantulkan imej muka sendiri,memang aku suka.aku sangat suka sebab bila nampak cermin tetibe perangai jadi tidak ketentuan hala,terus pegi dan bela bela rambut (dulu), bela bela cap/topi/snowcap (dulu dulu jugak) serta mekap tudung (dulu kini dan selamanya)..pfffttt.


memang camtu.secara automatik nampak cermin,mesti laju je nak bela segala apa atas kepala.muka aku tak heran sangat sebab aku dah tau,mekap camne pun muka aku tetap cantiks.wau,termasuk bakul terangkat sendiri pulak.


ada masa sampai pergi kat cermin kereta orang,repair tudung tengok mak aihh!ada tuan kereta rupanya.maka berlalulah aku dengan saki baki muka-tak-tahan-nak-cover-malu dah!


okay.fine.itu kepantangan aku kalau nampak cermin.


tapi sekarang ni,cermin bukan sahaja menjadi mangsa kepada perasaan cantiks dan membela apa sahaja di kepala,tetapi menjadi mangsa sebagai ejen studio mengambil gambar.


kita tengok saje gambar gambar di bawah.semuanya mangsa gambar syok sendiri di hadapan cermin.aku sedar perbuatan ini amatlah annoying (-.-)" tapi entahlah..aku taktau sampai bila aku akan terus begini.dah ada anak dua pun masih berkeadaan yang sama.hish.parah.parah.


psttt..gambar di bawah semua taknak clear.pakai henpon cikai aje punnnn..








-gambar last memang takbleh blah.siap posing gitu lagi.eii..


ini baru sikit.kalau aku kumpulkan dari zaman mula pakai henpon berkamera,aku rasa sampai gambar terakhir korang muntah air la.tak sangka rupanya poyo aku ni ye.muahaha.


tapi tak kisah la.itukan best theraphy.hehe.

dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

2 comments:

  1. hahaha...samala ngan shida, i guess semua perempuan macam tu kann. x leh tengok cermin besar dan panjang mulala nak snap photo sendiri...kehkeh

    shida siap ada pengalaman pahit kena marah ngan cikgu masa form 3 sebab tengok cermin masa die mengajar, punyala mengamuk cikgu tueh, xleh blah langsung

    ReplyDelete
  2. haha.ini jenis perempuan suka melawa kot.sbb tu asek nk lawa je.haha.

    alamak,sampai mengamuk cikgu?..haha.dasat betul.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST