1.12.11

my kacamata

[ flashback kisah 3 minggu lepas,sehari sebelum aku pergi kursus kat cherating ]

haifa berjaya patahkan spek aku dengan cemerlangnya.masa tu aku tengah baring-baring sambil bagi rifdi main henpon aku sebab katanya nak amik gambar.apelagi,menangis aku time tu jugak sebab pikir dahla esok nak pegi kursus.dengan time aku tengah sesak.kering.habuk pun tarak!

sedang sedih-sedih,rifdi tunjuk-tunjuk henpon.aku tengok lah..dan aku nak tunjuk kat korang pulak.
kalau korang la,ape perasaan korang time tu?


maka terubat la luka aku malam tu disebabkan budak budak ni juga.
dan ohye,aku pun pergi la kursus dengan memakai spek yang berbalut dengan salotape.tapi tetap kacak bukan?


hebat tak aku cover?
HEBAT TAKKKK??

***********

habis kisah 3 minggu lalu.akhirnya.setelah sekian lama aku bertahan akhirnya lastweek dapat gaji terus aku pergi buat spek.ingatkan nak buat yang cikai-cikai je.alah,cikai pun dah cecah rm180.encek ejang tak setuju.dia suruh aku amik brand Lois,harganya pungpangpungpang dapat la rm250.memang lawa pun spek tu tapi aku kan kedekut *jimat actually*.last last dengar kata suami.aku pun beli.


awesome tak?nak tengok ke-awesome-an aku pakai tak?











hai.saya dd johansson.hehe.

gambar terbaru aku takde la.len kali la ye.hehe.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST