22.12.11

kantoi

haha.pagi tadi memang sejarah la.
kalau ikutkan,hari ni kena ke klinik ibu (lagi).sebab dah ada 'sweet shishi' *haha.nama baru*, kena la buat bsp iaitu check darah tatkala pagi jam 8.00 pagi.

hari ni hujan lebat.aku yang dah siap cantik-cantik nak gi klinik dan pegi office ni sibuk la angkat barang-barang budak,beg dan angkat budak-budak naik kereta.biasa la.keje rutin.nak bukak pagar la,nak start kereta la.lepas tu,rushing jugak la ke rumah pengasuh.hantar budak sebab jam dah 8.15 pagi.siap hantar,encek ejang teruskan pemanduan berhemahnya ke klinik.

saat aku nak keluar kereta..

ALAMAKKK!!

"abang!sayang salah pakai selipar la."

encek ejang gelak besar kat situ jugak."tak tau!".kata dia.

pehh.macam nak pecah muka rasa.korang imagine la,bila gua pakai baju yang paling meletop sekali dengan pashmina baru ni....




dengan selipar camni!


memang saje la aku taknak amik gambar kaki sendiri.aku nak korang gunakan khidmat otak untuk imaginekan camne dressup aku.peh.

sumpah rasa nak maki diri sendiri!



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST