Visitor

2.12.11

haifa #13 : yang genit Haifa

haifa dah satu tahun.dah boleh bertatih-tatih dah sikit-sikit.
datang rajin memang dia berjalan sendiri dengan bawak something kat tangan.tak kisah la pemenda janji ada something.agaknya dia rasa kalau pegang something tu rasa badan dah stabil.senang nak jalan.
tapi kalau datang 'superrajin',asal letak dia duduk je.taknak gerak-gerak.lepas tu,nangis ngada-ngada suruh dukung.badan dah sama berat bersih beras seploh kilo lagi mau mintak aku dukung.

macam-macam perangai dah minah ni.kalau bab bergambar pun bleh tahan.dah kalahkan abang dia.so,kali ni aku tepek gambar jela.pepagi jumaat kalau tengok muka budak gini memang rasa nak cium-cium sampai lunyai je.






٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. SEJIBIK muke rifdi!...haha, ohsemmm sungguh haifa...

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...