Visitor

9.12.11

haifa #14 : the steps

rasa touching tengok anak membesar depan mata.nak-nak kalau anak tu baru nak masuk fasa pandai merangkak,berjalan,bercakap..peh.rasa kagumnya Allah ciptakan manusia sebaik-baik kejadian.Subhanallah.

kalau kita zaman ni semua nak record pakai henpon.mak-mak kita dulu camne ek?diaorang pun nak rakam jugak memori macam kita kan?.kan?.pehh.

aku tak sempat record masa haifa mula-mula berjalan.masa rifdi dulu ada aku upload dalam fesbuk.dalam entry ni pun ada.so,haifa pulak aku dapat record bebaru ni je.tu pun dah masuk hari ke 3 atau ke 4.takpun hari dah ke seminggu.dah laju dah.

video

01-12-2011

video

video

video

after mini birthday party


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...