9.12.11

semalam yang perghhhh..

semalam sape tunggu aku update blog memang rajin la.cewah.sape tunggu entry baru kau?perasan la wehh.

semalam aku ke kl.saje ikut encek ejang yang ada kerja di setapak.lagipun kebetulan takde sape ikut,so encek ejang ajak la aku pegi.kalau ikutkan memang la aku nak ikut jugak tapi rasa badan dan kaki tak berapa nak larat je.tapi bila dia kata dia kata susah plak aku nak balik keje petang tu sebab kereta jabatan langsung takde yang free.lagipun kejap je kot.setapak je.

aku pun on aje la.perjalanan masa pergi tu ok.cuma hujan masa dah masuk gombak.aku sampai area setapak dalam jam 12.30 pm jugak kot.tapi nak carik office yang tak semenggah tu makan masa sampai jam 2.00 pm!pehh.nak carik jalan dengan office tu kemain susah.sampai tanya orang.dua kali pulak tu.tapi semua orang taktau.yang best,driver pergi tanya pekerja di station minyak jalan genting klang kat mana jalan usahawan,pekerja tu pun taktau.bleh pulak dia kata dia pun orang jerantut,baru je keje kat situ.eh?

kitorang try call no contact tapi haram nak dapat.sampai rasa nak koyak-koyak je L.O yang nak bawak ke office diorang tu.ceh.

at last,setelah bersabar pergi makan dulu baru la berjaya jumpa.itu pun sebab pakai guideline dari orang kedai makan sebab office tu tulis nama pejabat kat tingkat atas sekali.memang gile la kalau nak carik.aku rasa kalau naik helikopter baru tak pening kepala carik office cenggitu.peh.

bila keje settle,terus gerak ke Wangsa Walk.ewah.berpoya-poya sebentar walaupun taktau nak poya apemenda.nak tengok wayang pun rasa tak lalu.tengok cerita semua macam takbest je.aku saje ngetest encek ejang ajak tengok Ombak Rindu.dia buat-buat pengsan je.heheh.kata ngetest.aku pun tak sure aku akan tengok dengan kusyuk atau tak.aku takut bukan encek ejang je tido,takut aku pun tido sekali.zzzz.rasa kelakar pulak kalau tengok citer feeling-feeling kat wayang.heh.

last-last pergi survey henpon untuk encek ejang sebab henpon lama dia punya la bangsat.kalau orang call,kita je yang dengar suara orang.orang yang call langsung tak dengar suara kita.agak lama jugak la bertahan dengan situasi tu,last-last semalam berjaya jugak merembat satu.sementelah henpon lama tu dia dah pakai since 2006,memang patut la jadi gitu bukan?*ayat novel*. lama dah dia usha galaxy mini ni tapi biasa la,modal takde.semalam akhirnya dapat jua.ingatkan kot dapat gak satu kat aku ke,tapi hahah hahaha hahahahah.*jenis gelak tak berapa nak ikhlas*


tapi tak kisah la,janji encek ejang dapat henpon baru.

dah dapat henpon baru,maka wajiblah gambar pertama yang disnap adalah wajah isteri kesayangan beliau.


lawa gambarnya.3.2MP.dahla ada android.memang nanti henpon laki aku ni nanti jadi mangsa aku la nampaknya bila terjumpa wi-fi free.hekhekhek.

tengok niat murni isteri,memang ternyata murni.best.sound pun tak mendukacitakan.

maka,bila sampai rumah,anak-anak pulak jadi mangsa simbahan flash.


memang series cun.aku pun dah tergoda.

nampaknya misi selepas ni bukan lagi blackberry.tapi touch screen samsung!


tengok.tangan tak penah lepas memegang henpon baru beliau.
jeles i tawww.


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

4 comments:

  1. aku tgh usha line galaxy s2 x pon galaxy note..

    ayuh la kite sesame meng galaxy kn diri...

    ReplyDelete
  2. mari la kita sesama bergalak-see.hehe..ishh.tak sabar pulak nak try.

    ReplyDelete
  3. wowwww!!!..best la korang yang berkemampuan...

    hahahaaa

    ReplyDelete
  4. aku tak mampu rock.sebab tu hanya ber'impi'an..kalau aku mampu,bukan ejang je sambar semalam,dengan aku skali sambar!!

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST