7.12.11

rifdi #40 : he's so sweet

hai semua! hai rozaini! hai udhang! hai maznie! hai rashdan! eh?tetibe je.

sebab hari ni seharian tak berblogging akibat banyak masa berurusan kat luar,maka petang ni terus nak update blog tapi taktau nak cerita apa.hebat tak?

dan sebab taktau nak cerita apa maka kena gali pulak apa yang ada dalam pc opis ni.cari punya cari jumpa la ini.ye.modal entry kali ini adalah saja nak tunjuk betapa loving and caringnya abang sulung ni pada baby dalam perut.so sweet.kalau aku sedang rilex legakan kaki dan perut,dia mesti datang kat aku dan usik perut sambil panggil 'baby!'.

dan satu kiss dari abang rifdi hinggap kat perut.



dan sekarang ni,kalau rifdi buat macam tu,haifa pun akan ikut.
datang kat perut sambil sebut 'ami!'.

haha.aku pun taktau ape maknanya tu.


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

4 comments:

  1. nampak bnow abg dia sayang adik!!! hensem la anak mu dd, besar sok cop jd menantu k :P

    ReplyDelete
  2. hai :)

    patutlah rasa semacam je,..rupanye kena seru dlm blog ko..haha

    teruskan beraksi sweet yea rifdi....

    ReplyDelete
  3. maznie;

    haha.memang dia camtu.since aku pregnantkan haifa lagi dia suka sayang baby dlm perut.hehe

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST