13.12.11

sembang kencang

hey.aku baru tau rupanya Sembang Kencang ni dah wujud lama dah.huh.

dan aku plak terguna nama yang sama dengan owner Sembang Kencang ni.alamak.tetibe rasa malu pada diri sendiri.taktau pulak dah ada owner.haihh.



tapi isi blog dia lagi hebat lah dari aku.baik korang layan.memang bukan blog poyos macam blog aku.ehem.
follower pun ramai gila.aku pun dah terfollow sekali.err..i followww!

ok.jangan berlengah lagi.sila la ke sana.




sambung bersedih bila dapat tahu ada kembar tak sama dan langsung tak serupa.
-_-"



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

4 comments:

  1. Hehe,..walaupun aku bkn follower mamat ni, aku kategori silent reader je la...

    Eh,...aku memang tak byk pun follow blog orang lain..hhhaaha

    ReplyDelete
  2. maknanya,ko pun dah tau ada Sembang Kencang lain?..hukhuk.

    tp best betul blog dia.macam yg kita suka :)

    ReplyDelete
  3. cerita 'mug = mak' dlm emel tu pun asal usul dari fdaus ni...hehehe, aku tau ada dua sembang kencang tapi tak amik port sangat sebab dua-dua blog aku suke...hhehe

    ReplyDelete
  4. eh.yeke?aku ada gak post entry mak=mug tu.ape punya kebetulan daaaa...

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST