25.12.11

Selena Gomez - Love You Like A Love Song

tak payah nak terkejut sangat la bila aku upload video clip lagu yang bukan dari spesis aku dengar.
aku upload pun semata-mata untuk bagitau,rifdi memang suka lagu ni.

kalau aku ter-nyanyi depan dia,pastu tak nyanyi dah,mesti aku kena marah.
maknanya aku kena nyanyi sampai sudah.a

ah sudah!



Lyrics | Selena Gomez lyrics - Love You Like A Love Song lyrics

ohye.aku sekarang dalam cuti ye.aku cuti sampai taun depan.
kalau ada post terbaru semua adalah auto-post.jangan nak terkejut sangat la tetibe nampak ada entry baru,padahal entah bila dd menaip pun taktau.

kepada yang menyambut Christmas,
MERRY CHRISTMAS! XOXO!!


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST