Visitor

25.7.12

cut your hair,dear!

aku sangat sibuk kebelakangan ni.
tak cukup dengan sibuk,minggu-minggu yang aku lalui juga sangat menyakitkan hati.

sepanjang bulan ni,aku banyak kali ditipu,tertipu,dipermainkan dan yang sewaktu dengannya.kira tambah tolak bahagi darab terajang semua,hampir setiap hari aku kena tipu.damn.

tak payah cerita banyak pasal kena tipu dan diperkotak-katikkan.aku sakit jiwa.nak menangis pun tak guna.

menyampahnya!arghhhhhhhh!!!
*emo*

sebab malas nak panjang emo yang sakit hati ni,mari menyejukkan hati dengan makan aiskrim.
eh.
puasa.maafkan saya.

peserta pertama ambik bahagian

abang pesan kat abah;
"abah gunting sikit je ye.abang taknak botak.
nanti orang tak tengok abang"

peh.bleh tahan gak anak jantan aku ni.
-__-"

peserta kedua yang pegang dada dan perut
*neves*

abang carik jalan nak main air kat luar

dia kan,pesen kalau dah pakai selipar betul pun,
tetap nak pakai terbalik.

pesen ape ntah.


dan ada peserta ketiga.tak payah la nak tayang sangat gambar kalau kepala lutut pun terkeluar.dah macam budak form 3 gunting rambut dah aku.hahah.

peserta keempat masih tak layak untuk gunting rambut lagi.





٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. Baiknye anak-anak ko gunting rambut. bleh yea haifa tu diam.. hehe

    ReplyDelete
  2. "kalau gerak nanti telinga kena gunting".

    -jadi semua senyap.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...