4.7.12

Kawen Iwan Part II : Kuantan

Lepas seminggu majlis kawen di Rompin, maka Sabtu 16-06-2012 adalah merupakan majlis bertandang ke Kuantan pulak.rumah mak mertua aku la tu.dah tentu port di RRM Permatang Badak.

sebab tu la aku cuti seminggu time ni.takla susah payah berulang alik Kuantan-Jerantut-Kuantan.muahaha.

dan kebetulan pulak after aku balik dari Kuching anak-anak aku demam kecuali hasya.dah time kenduri aku stay kat rumah mak aku.tak dapat la join family in law sibuk-sibukkan diri time kenduri.encek ejang la yang suruh balik rumah mak aku sebab dia risau nanti dia tak jadi kerja.haifa kalau demam memang stock nak melepek aje.susah la encek ejang nak tolong time kenduri nanti.at least duduk rumah aku dah tentu ada tempat tidur.kalau stay kat rumah MIL aku,nampak gaya kena tidur luar la.dah bilik kitorang pengantin nak pakai.huhu..

so gambar semua adalah dari pertolongan adik-adik in law gua.gua tolong bagi pinjam kamera je.hekhek.


malam kenduri


eh.mak pun ada?







hello pokteh.hello mokteh.




makannnn.




kek tempah dengan kakak aku.
eenaahaslina.


the Mansor


eh.


Along fam.


adik


lela.salah tempat la.


bestman dan bestwoman.
lastweek diorang baru nikah.
Selamat Pengantin Baru bah!


haihh.berduet nampak.


dah malam.so,dah penat.


so,inilah jurufoto kami.
.ani.




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST