3.7.12

Kawen Iwan Part I : Rompin

Spain menang!
betul tekaan aku kan?heheh.
*iklan*

hari ni aku nak upload gambar kawen adik ipar aku.sebelum ni aku penah citer pasal majlis tunang dia dulu kan?iye.tiada siapa yang ingat.sedih terus.

aku takde time ni sebab dia kawen sama minggu je dengan adik aku.adik aku kawen 9hb June,adik ipar aku kawen 10hb June.disebabkan itulah kami anak beranak terpaksa berpisah buat sementara.
Gambar yang aku upload ni aku memang langsung tak edit gambar-gambar ye sebab masa sangat mencemburui aku.dalam erti kata lain kerja banyak!!!

enjoy.







4 kali akad baru lega.haishh.








sampai homestay


homestay






Mansor fam






٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST