9.7.12

hasya #1

bulan ni hasya genap 6 bulan.

tapi so far hasya masih belum pandai mengiring atau meniarap.tapi aku tak kisah,semua baby membesar dengan cara yang berbeza-beza.mungkin belum masanya lagi.tapi kalau bab membebel,memang hasya juara.entah apa yang dibebelkan hanya dia yang faham.aku cuma boleh tolong menyampuk,tolong tambahkan lagi 'bising' dia tu.

kadang-kadang dia membebel tu bleh buat dia tidur sendiri.betapa bertuahnya ibu seperti aku ni sebab tak payah nak lullaby pada dia.pandai berdikari ni.

paling dia suka adalah senyum.sengih.gelak.tak kira dengan siapa.
tapi bila orang dah terpikat pastu nak ambik,dia mula la nangis dengan hebatnya.sampai rasa nak pakai earplug,ataupun earphone.atau paling koman,sumbat dengan kapas.pehh..tangisan macam petir.sabo ajela.

kalau aku pegang handphone,dia pandang je.eh.ingat ibu ni nak snap gambar awak je ke?pandai sangat ni.gigit pipi nanti baru tau.




tengok.tau je orang nak amik gambar dia.
Ngappp! (bunyi pipi hasya kena gigit)


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST