Visitor

6.7.12

Pompure

genap umur tiga belas puluh.

dan kali ni azam terbaik untuk diri sendiri adalah mengawal berat badan dan menjaga makan.nekad.
sambil nangis sedih.

baru ni aku buat check kesihatan dengan seorang perempuan ni.sebenarnya aku ikut kak eenaa pergi beli Jus Delima untuk minuman tambahan aku ni.yela,aku ni kan ada masalah kulit.kebetulan baca pamplet tengok Jus Delima ni ada tambahan acai berry.setahu aku acai berry ni berkesan dalam menurunkan berat badan.maka,berminat la aku nak beli.

bertempat di Monrods Kuantan,kitorang pun set time.
mula-mula sampai dia bagi aku minum jus tu sebanyak 2 jenis.satu yang delima sahaja (organik) dan satu lagi delima with fruit passion.minum dalam kuantiti yang sangat sedikit.

lepas tu dia suruh aku pegang satu alat,dan dari situlah segala penyakit luar dalam dia dapat tahu.aku mula-mula taknak percaya,aku rasa itu business trap je.tapi bila apa yang dia sebut tu banyak yang betul,aku pun terima la segalanya dengan redha.

part paling seram bila dia bagitau pasal healthy aku.aku ada mentioned dalam fb :


bila check kesihatan, rupanya tahap kolestrol dah tinggi. lemak plak dah banyak terkumpul dekat hati. 
suggestion : minta kurangkan berat 12kg ye!

#mak oiiii..acaner nih.
 ·  ·  · Monday at 21:56 · 



dan aku nekad,aku nak cuba minum minuman tambahan ni.

aku ambik dua botol ni dengan harga RM150.


POMEPURE jus delima 100% ORGANIK

A minuman unik yang sihat dan berkhasiat untuk semua kelas kanak-kanak, pelajar, wanita hamil kepada warga tua. Keunikan jus Delima Pomepure adalah ia tidak dibuat daripada ekstrak @ Pekat, tidak dicampur dengan bahan pengawet, bahan tambahan, pewarna, tiada gula tambahan dan tiada air ditambah dalam proses pembuatan berteknologi tinggi.

Penggunaan delima yang berkualiti tinggi yang bebas daripada racun perosak (organik) membuat rasa yang sangat luar biasa yang telah diperah bersama-sama dengan seluruh kulit buah delima.
Antarabangsa berjenama produk telah dipasarkan sejak tahun 2005 di UK, Amerika Syarikat, Itali, Greece dan Sweden.

Pomepure Organik Delima jus diproses mengikut pengeluaran piawaian Antarabangsa, yang ditanam tanpa penggunaan racun perosak dan baja kimia, ia adalah bebas daripada pencemaran kerana membazirkan orang atau industri, dan diproses tanpa sinaran mengion atau tambahan. Organik jus Delima tidak diubahsuai Pomepure genetik. Organik jus Delima Pomepure makanan yang dihasilkan dari mula hingga ke akhir tanpa menggunakan racun serangga atau bahan kimia berbahaya. Kanak-kanak, orang dewasa atau wanita hamil, mereka boleh mengambil Jus Delima Organik Pomepure ini. Organik jus Delima biasanya dihasilkan Pomepure yang berdasarkan piawaian pengeluaran dikawal ketat untuk memastikan kualiti makanan. Paling mengesankan, Jus Delima Pomepure organik kaya dengan vitamin, mineral dan serat dan keupayaan untuk menyimpan nutrien untuk tempoh masa yang panjang. Gaya pengambilan makanan yang sihat dengan makanan organik dan buah-buahan akan membuat badan tahan penyakit yang tinggi nutrien lain untuk melawan jangkitan.
MAKANAN KECEMERLANGAN organik

1) Ia mempunyai 50% lebih antioksidan - Menurut institusi penyelidikan di Eropah, buah-buahan dan sayur-sayuran organik mempunyai 50% lebih antioksidan boleh mengurangkan risiko kanser dan jantung. Makanan organik mengandungi lebih banyak vitamin dan mineral seperti besi dan zink. Untuk orang-orang yang makan makanan organik, meningkatkan imuniti badan, tidur lebih nyenyak, dan berat badan adalah lebih ringan daripada amalan makanan bukan organik.

2) Rasanya lazat - buah-buahan mempunyai rasa segar organik lebih baik daripada bukan organik.

3) Ia adalah lebih baik untuk bayi anda dan anak anda, kelebihan utama makanan organik paling dirasai oleh bayi anda. Purata 200 bayi yang dilahirkan dengan bahan yang mengandungi toksin dan karsinogen di dalam badan.Dalam apabila anda mencapai umur 2 tahun kadar mencapai had toksin maut. Dengan memberi makan makanan kanak-kanak organik anda, akan mengurangkan jumlah karsinogen dalam darah sehingga hanya 1/6 bahagian daripada jika anda memberikan mereka makanan tidak organik. Sehingga boleh mengurangkan peluang yang diserang dengan pelbagai jenis penyakit dengan ketara.

4) Sinaran? Buah-buahan organik tidak disinarkan. Radiasi ini untuk membunuh bakteria dan memelihara makanan kelihatan segar. Tetapi juga mengubah struktur molekul dan kecergasan makanan. Beberapa kaedah yang menggunakan sinaran radioaktif, yang lain menggunakan elektron tenaga yang lebih, atau sinar-X Jadi salah satu manfaat makanan organik masih berkuat kuasa hidup (hidup berkuat kuasa). Organik mentah benih masih boleh tumbuh, tetapi biji yang telah dimasak dan disinarkan tidak boleh tumbuh menjadi tanaman baru.

5) Kejuruteraan Genetik Makanan tersembunyi-keputusan tertentu kejuruteraan genetik boleh menjadi alahan sebab dan sistem imun yang rendah.
Apakah Perbezaan Dengan Jus Jus Delima Pomepure Kesihatan Lain-lain mencadangkan pasaran? Jus Delima Organik pomepure dibuat dari 100% segar diperah pempasteuran delima proses kandungan berteknologi tinggi di dalam botol kaca untuk memastikan bahawa nutrien dan bahan-bahan dan sisa tidak di ganggu.

Apa yang tertentu Pomepure Organik Apple Jus dibuat daripada Ekstrak Pekat (Pekat) atau cabutan Tidak seperti kebanyakan pasaran jus buah-buahan lain. Dan keaslian terbukti kerana tiada penambahan air, Tanpa Gula Tambahan pula, Tiada Pengawet, Tiada Kimia, Tiada Pewarna, Tiada penebalan dan penstabil.

Ini adalah di mana variasi hadir hanya dalam Pomepure Jus Delima organik berbanding dengan pesaing lain di pasaran. Dengan ini sahih kerana pengguna tidak perlu meragui keberkesanan akan dilihat dengan cepat apabila kita mengambil Jus Delima Organik Pomepure dalam langkah yang dicadangkan. Harga yang ditawarkan jauh lebih murah daripada kebanyakan pesaing kami yang dibuat daripada ekstrak pekat dan ditambah air dan pemekat.



POMEPURE 100% FRUIT JUICE FUSION TANAH

  1. Minuman sihat untuk semua generasi, dari anak-anak, pelajar, wanita hamil yang lama.
  2. Ia bukan dari pekat, tiada air yang ditambah, Gula tidak, Tiada Pengawet, Tiada Kimia, Tiada warna tambahan, Tiada tambahan dan penstabil
  3. Kualiti yang terbaik buah Delima dicampur dengan bilberi, Raspberry, Cherry, Mulberry, Cranberry, Acai Berry dan Blackberry yang ditekan dengan kulit mereka
  4. Antarabangsa tanda sejak 2005 di UK, Amerika Syarikat, Itali, Greece dan Sweden.
Delima
  1. Delima adalah buah-buahan yang kaya dengan flavonoid (juga mengandungi wain merah), yang merupakan satu kualiti yang baik untuk melindungi jantung anda.Borang terapeutik penyelidikan Willian Harvey Pusat Penyelidikan di London berkata segelas jus Delima adalah sama dengan 2 gelas wain Merah, 10 cawan Teh hijau, 6 cawan Coklat atau 4 gelas jus Cranberry, di mana semua mereka mengandungi flavonoid.
Raspberry
  1. baik sebagai padang pasir cahaya ke perut dan membantu untuk mengatasi masalah-masalah penghadaman.
  2. Berguna untuk masalah haid dan menopaus.
  3. Membantu kanser lebih datang, penyakit jantung, kencing manis, alergi, dan toage disturbancesdue visual.
Buah Acai
  1. Cara yang baik untuk mengurangkan toksin dari badan.
  2. Buah-buahan antioksidan, yang boleh membantu, mencegah penyakit yang disebabkan oleh tekanan oksidatif seperti penyakit jantung dan kanser.
  3. Ia juga merupakan cara yang paling semulajadi menurunkan kolesterol dalam badan
Bilberry
  1. Menguatkan dinding saluran darah dan menyokong tisu penghubung dalam mata.
  2. Mempunyai kesan penyembuhan dan pemulihan kepada pelbagai penyakit seperti tekanan darah tinggi, pembentukan kolagen, sendi bengkak, tidak teratur haid, menguatkan kapilari dan pencegahan artritis penyakit jantung reumatik dan kanser.
Mulberry
  1. Untuk berfungsi sebagai antioksidan.
  2. Mempunyai fungsi darah tambah berguna untuk orang dengan anemia, insomnia, pening, tekanan darah rendah, pemulihan perubatan dan jantung berdebar-debar dan penyakit hati yang kronik.
Ceri
  1. kaya dengan potasium, yang mengawal tekanan darah tinggi, anti-kanser, dan pelbagai pemakanan yang sihat.
  2. Penyakit kencing manis, bantuan ceri membantu meningkatkan imuniti dan mengurangkan risiko penyakit pernafasan seperti demam dan selesema
Blackberry
  1. Baik untuk melawan radikal bebas dalam badan dan membantu menyembuhkan penyakit.
  2. Sumber tenaga, darah yang sempurna penulen dan peredaran darah, berkesan untuk membuka saluran pernafasan tersumbat dan melegakan sakit tekak.
  3. Boleh membantu mengurangkan risiko strok, penyakit jantung koronari dan kanser.
Kranberi
  1. Menghalang badan dari apa-apa penyakit dan anti-penuaan
  2. Lebih tinggi dalam antioksidan lebih daripada strawberi, plum dan raspberi
  3. Mampu untuk mengubah bakteria E. coli, yang bertanggungjawab untuk pelbagai penyakit manusia (daripada jangkitan buah pinggang Gastroenteritis gigi reput), dalam cara yang boleh menyebabkan mereka tidak dapat untuk memulakan jangkitan.
  4. Boleh membantu melawan kanser payudara, memusnahkan bakteria yang bertanggungjawab untuk beberapa jenis ulser, menurunkan kolesterol LDL.
  5. Tinggi dengan kalsium, magnesium, kalium, fosforus, Vitamin A, Vitamin B1, Vitamin B2, vitamin B3, vitamin C dan serat.



dan aku dapaty free ini!


POMECAFE (25gram X 20 uncang)

Biji delima cabutan diadun dengan ekstrak herba dan aroma terpilih berkualiti kopi arabika tinggi untuk masuk akal Pomepure Pomecafe untuk memenuhi semua rasa rakyat. Ia rasa lemak, manis dan pahit menjadikannya sebagai minuman atas yang dipilih pada masa ini.
Ekstrak delima dengan gabungan herba terpilih yang saintifik dicampur untuk menghasilkan minuman kesihatan semasa "Pomecafe". Buah delima yang juga dikenali sebagai Buah Syurga Magic @, mempunyai kandungan antioksidan yang lebih tinggi 3-kali ganda lebih tinggi daripada Anggur Merah dan Teh Hijau.

Seperti yang kita tahu, antioksidan yang penting untuk mengawal radikal bebas dalam badan boleh menyebabkan pelbagai penyakit kronik. Antioksidan juga berusaha untuk mengekalkan dan memperbaiki sel-sel yang rosak. Biji buah delima kaya dengan vitamin C, vitamin A, asid folik, vitamin E dan serat, kalium, besi dan kalsium.

Berikutan kandungan pemakanan dalam biji buah delima, buah ajaib ini adalah sesuatu pemberian yang tidak ternilai Tuhan kepada kesihatan jantung, kerana pengambilan biji buah delima atau jus delima mampu untuk mencegah masalah jantung dan mengurangkan risiko strok dan serangan jantung. Benih delima membantu meningkatkan peredaran darah, mengurangkan tekanan darah, meningkatkan peredaran darah di dalam hati, mengekalkan tahap kolesterol yang baik, dan mengurangkan plak arteri.

Sebagai tambahan kepada fungsi jantung, biji buah delima mampu untuk merawat artritis atau sakit sendi, osteoporosis, kulit sensitif, penyelewengan kulit, serangan ke atas saluran kencing, sakit tekak, cacing pita, masalah penghadaman, darah kotor, osteoartritis dan kencing manis .

Para saintis juga mencadangkan bahawa biji delima adalah sangat membantu dalam merawat kanser prostat dan kanser kulit. Ia juga membuktikan bahawa ia mampu membantu membuang lemak dan melancarkan sistem pencernaan. Dalam pasaran sekarang, terdapat banyak produk yang menggunakan biji buah delima dan minyak biji buah delima menjadi salah satu daripada produk-produk ini. Antara produk yang dihasilkan termasuk biji buah delima tambahan delima untuk diet, ekstrak buah delima dan jus pekat buah delima mempunyai. Semua ini telah pasti berpuas hati dengan kebaikan biji buah delima baik untuk anda. Kami sebagai perintis Delima makanan kesihatan berasaskan telah berjaya membuat minuman kesihatan yang paling sedap dan makanan yang berkhasiat untuk membantu menyelesaikan masalah kesihatan ....

"Gerakbudaya CUBA POMECAFE ... BADAN SIHAT, poket LEBAT"

PEMAKANAN, PEMAKANAN MENUNJUKKAN FAEDAH LAIN MEMBANTU COFFEE POMEPURE buah delima;

@ - Bantuan menstabilkan paras kolesterol
@ - Bantuan membuang toksin berbahaya dalam badan
@ - Untuk membantu mencegah kanser perut, kanser perut, migrin dan banyak lagi ..
@ - peredaran darah dan merangsang tenaga Batin
@ - Untuk membantu dan melindungi daripada penyakit jantung
@ - Membantu mengurangkan radang arthritis (sakitsendi)
@ - Menguatkan sistem imun terhadap penyakit
@ - Membantu kecantikan, kulit merawat dan muda
@ - Untuk membantu mengurangkan risiko diabetis
@ - Untuk membantu menguatkan gusi dan gigi yang sihat.
@ - Membantu dalam penyakit hati dan buah pinggang
@ - Mencegah kanser kelenjar Prostat
@ - Bantuan membasmi kanser payudara
@ - Untuk membantu mencegah penyakit Alzheimer
@ - Membantu tekanan darah yang lebih rendah
@ - Membantu mencegah sembelit dan bausir


copy dari : http://www.pomepureasia.com/v3/


aku sekadar nak cuba.so far,aku makan ni sembelit aku dah kurang.*ehem*
lagi perangai kejap kejap lapar tu dah berkurangan.tak rasa la lapar aje setiap kali duduk depan pc ni.
cuma yang tak tahan,lepas minum Pompure ni aku demam selsema.taktau la sebab apa kan.maybe efek antibodi dalam badan.kuikui.

doa-doa semoga Pompure serasi dengan badan ni.
Insya Allah.




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. haha.tapi rasa pekat tak macam ribena.tapi taktau la plak rasa ribena pure camne kan?

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...