Visitor

19.7.12

homesweethome #6

berbekalkan modal yang kecik,aku usahakan jugak untuk buatkan aksesori rumah sedikit demi sedikit.

ala,sikit-sikit pun lama-lama siap jugak semuanya.cuma amik masa la sikit.hukhuk.

tadi siap dah beberapa kerja.antaranya platform depan sliding door.



memang pantaslah Ah Yen ni buat kerja.dahla comel.ehem.ehem.
aku upah dia je untuk kerja yang sikit tu.dah kata modal sikit.barang-barang semua aku beli sendiri.siap semua tak sampai pun RM400.

petang tadi pulak nampaknya pintu dan tingkap sliding dah kena cabut.ye.aku tukar pada sliding cermin gelap.kalau tinted sahaja aku memang taknak.takut tak tahan lama.




slow-slow kayuh la ni.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. Apsal tak upah aku? Aku pandai bancuh simen...murah je aku caj. harga kawan-kawan...hehe

    ReplyDelete
  2. nanti ko charge transport lagi mahal.taknak la aku.hehehe.

    tengok dia buat pun aku rasa aku bleh je buat.umah abah aku dulu pn aku gak yang tolong buat tangga kecik,tolong plaster kat bilik air.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...