Visitor

16.7.12

Selamat Pengantin Baru Angah & Mia

betapa kencangnya mak mertua aku menerima menantu.bulan lepas dapat menantu ketiga.dan dalam bulan yang sama dapat pulak menantu keempat.

menantu keempat pulak dapat orang Sabah bah!
so,minggu baru ni sesi menyambut menantu pulak.dan macam biasa,aku datang sekadar untuk makan lagi.tak dapat nak tolong walaupun sebenarnya aku ni kalau bab family kawen la paling suka nak menyibuk.alasan masih lagi ejang suruh duduk rumah mak aku diam-diam jaga anak-anak.kalau duduk kat rumah mak mertua aku rasanya anak-anak aku tentu kacau abah dia buat keje.susah pulak.

malas cakap banyak.untuk angah dan mia,selamat pengantin baru buat kalian.
semoga kekal hingga ke akhir hayat dan dikurniakan anak-anak yang comels sebab mama dia comels.hehe.

Selamat Pengantin Baru
-Nik & Mia-

tenung kek tu angah

err..belakang tu bodyguard ke

abang rifdi

the Ejangs

dhiya harimau 

potong jangan tak potong


sebesar-besarnya kek tu dia nak sumbat

mak dan cucu bongsu

rainbow cake

candid

3 keturunan yang comel-comel



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...