4.7.12

lonely

aku ni kalau encek ejang takde mula la kena duduk opis 8 jam.tak balik rehat.
bila dah duduk opis selama itu,memang tahap hadap pc ajela.maka,hasilnya macam ni la.satu hari dengan 3-4 entry.*alasan.hehe*

kebetulan pulak facebook dengan bangangnya tak boleh bukak profile sendiri,terus rasa fed up.terus kerjanya buat entry baru je.hah.alasan lagi kan.

berseorangan la kat ofis tengahari ni.bukan kata takde orang,tapi orang lain tu dalam bilik sendiri.aku sebagai kuli redha ajela duduk kat tengah opis ni.lagipun masing-masing buat hal masing.nak lunch pun tak payah sebab aku dah ambik heavy breakfast tadi.tempat solat pun ada so,tak payah susah-susah nak turun ke surau yang selalunya time rehat bergelimpang dengan orang.

maka,hasilnya memang aku duduk je kat kerusi aku ni.melekat.sampai sakit tulang punggung ni.

adoi la.


touch up.
#mentang-mentang la bedak baru.nak la tayang.
ce bedak yang dah botak tengah tu?


hai syria.
lama tak jumpa kan?




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST